ملاقات عمومی شهردار ورامین با شهروندان برگزار شد
تقدیر از شهردار ورامین به عنوان “ خیر امنیت ساز برتر “
نصب پایه چراغ های دکوراتیو کم مصرف در بلوار رسالت توسط شهرداری ورامین
آمادگی حوزه معاونت خدمات شهری شهرداری ورامین در آستانه فصل پاییز
آگهی تجدید مناقصه عمومی
اتوماسیون اداری شهرداری ورامین بدون کاغذ و تحت وب انجام خواهد شد
اتوماسیون اداری شهرداری ورامین بدون کاغذ و  تحت وب انجام خواهد شد
۰۳ تیر ۱۳۹۷
نسخه چاپی
اتوماسیون اداری شهرداری ورامین بدون کاغذ و تحت وب انجام خواهد شد
هادیزاده معاون اداری و مالی:اتوماسیون اداری شهرداری ورامین بدون کاغذ و تحت وب انجام خواهد شد.

 

به گزارش اداره روابط عمومی شهرداری وشورای اسلامی شهر ورامین یاسر هادیزاده معاون اداری و مالی:اتوماسیون اداری شهرداری ورامین بدون کاغذ و تحت وب انجام خواهد شد.

هادیزاده معاون اداری و مالی شهرداری ورامین گفت: با راه اندازی سیستم جدید کلیه نامه ها در بد ورود  به شهرداری در واحد دبیرخانه اسکن شده و تصویر آن به واحدهای مربوطه ارجاع می شود . برای بالا بردن ضریب امنیت نامه ها از طریق قلم نوری دستور داده می شود.

وی تاکید کرد: به شهروندان در زمان ارائه نامه به شهرداری کد رهگیری داده می شود و برای شهروندان مرحله به مرحله که نامه دستور جدیدی داده می شود ، پیامک ارسال می شود که می توانند از طریق سامانه اینترنتی کد رهگیری دستورهای الصاقی را مشاهده کنند.

هادیزاده افزود: در صورت حجم بالای کار و تکریم ارباب رجوع ،  مدیران و مسئولان شهرداری می توانند نامه های کارتابل خود را از منزل نیز مطالعه کنند و دستورات لازم را در هر لحظه از شبانه روز بر روی نامه ها ابلاغ کنند. این سامانه امکان اتصال به سامانه اتوماسیون کلیه ادارات شهرستان و استانداری را دارد که به منظور ارسال مراسلات میتوانیم از این امکانات بهره ببریم .

هادیزاده در پایان گفت: ارسال نامه ها از طریق سیستم منجر به کسر هزینه های جابجایی نامه ها ، سرعت بالای جابجایی نامه ها و پیگیری راحت نامه های اتوماسیون خواهد شد.