برگزاری اولین نشست شهردار ورامین و معاونین با ریاست جدید شورای اسلامی شهر ورامین
برگزاری جلسه هماهنگی با آژانس های زیارتی و سیاحتی توسط سازمان پایانه های مسافربری شهرداری ورامین
تاکید مدیر روابط عمومی از برگزاری جلسات ملاقات مردمی شهردار ورامین با شهروندان طی روزهای سه شنبه و پنج شنبه هر هفته
حسین دهقان شهردار ورامین از ارتقاء درجه شهرداری ورامین خبر داد
نشست شهردار ورامین با سرمایه گذار بخش خصوصی درباره مشارکت در احداث کلینیک تخصصی و فوق تخصصی در شهر ورامین
اتوماسیون اداری شهرداری ورامین بدون کاغذ و تحت وب انجام خواهد شد
اتوماسیون اداری شهرداری ورامین بدون کاغذ و  تحت وب انجام خواهد شد
۰۳ تیر ۱۳۹۷
نسخه چاپی
اتوماسیون اداری شهرداری ورامین بدون کاغذ و تحت وب انجام خواهد شد
هادیزاده معاون اداری و مالی:اتوماسیون اداری شهرداری ورامین بدون کاغذ و تحت وب انجام خواهد شد.

 

به گزارش اداره روابط عمومی شهرداری وشورای اسلامی شهر ورامین یاسر هادیزاده معاون اداری و مالی:اتوماسیون اداری شهرداری ورامین بدون کاغذ و تحت وب انجام خواهد شد.

هادیزاده معاون اداری و مالی شهرداری ورامین گفت: با راه اندازی سیستم جدید کلیه نامه ها در بد ورود  به شهرداری در واحد دبیرخانه اسکن شده و تصویر آن به واحدهای مربوطه ارجاع می شود . برای بالا بردن ضریب امنیت نامه ها از طریق قلم نوری دستور داده می شود.

وی تاکید کرد: به شهروندان در زمان ارائه نامه به شهرداری کد رهگیری داده می شود و برای شهروندان مرحله به مرحله که نامه دستور جدیدی داده می شود ، پیامک ارسال می شود که می توانند از طریق سامانه اینترنتی کد رهگیری دستورهای الصاقی را مشاهده کنند.

هادیزاده افزود: در صورت حجم بالای کار و تکریم ارباب رجوع ،  مدیران و مسئولان شهرداری می توانند نامه های کارتابل خود را از منزل نیز مطالعه کنند و دستورات لازم را در هر لحظه از شبانه روز بر روی نامه ها ابلاغ کنند. این سامانه امکان اتصال به سامانه اتوماسیون کلیه ادارات شهرستان و استانداری را دارد که به منظور ارسال مراسلات میتوانیم از این امکانات بهره ببریم .

هادیزاده در پایان گفت: ارسال نامه ها از طریق سیستم منجر به کسر هزینه های جابجایی نامه ها ، سرعت بالای جابجایی نامه ها و پیگیری راحت نامه های اتوماسیون خواهد شد.