برگزاری اولین نشست شهردار ورامین و معاونین با ریاست جدید شورای اسلامی شهر ورامین
برگزاری جلسه هماهنگی با آژانس های زیارتی و سیاحتی توسط سازمان پایانه های مسافربری شهرداری ورامین
تاکید مدیر روابط عمومی از برگزاری جلسات ملاقات مردمی شهردار ورامین با شهروندان طی روزهای سه شنبه و پنج شنبه هر هفته
حسین دهقان شهردار ورامین از ارتقاء درجه شهرداری ورامین خبر داد
نشست شهردار ورامین با سرمایه گذار بخش خصوصی درباره مشارکت در احداث کلینیک تخصصی و فوق تخصصی در شهر ورامین
افتتاح سامانه جدید الکترونیکی جهت کاهش مراجعات شهروندان ورامین به شهرداری
افتتاح سامانه جدید الکترونیکی جهت کاهش مراجعات شهروندان ورامین به شهرداری
۲۸ خرداد ۱۳۹۷
نسخه چاپی
افتتاح سامانه جدید الکترونیکی جهت کاهش مراجعات شهروندان ورامین به شهرداری
محمد علی میرزایی معاونت شهرسازی شهرداری از افتتاح سامانه جدید الکترونیکی جهت کاهش مراجعات شهروندان ورامین و خدمات بهتر شهرداری خبرداد.

به گزارش اداره روابط عمومی شهرداری وشورای اسلامی شهر ورامین ، محمد علی میرزایی معاونت شهرسازی شهرداری از افتتاح سامانه جدید الکترونیکی جهت کاهش مراجعات شهروندان ورامین و خدمات بهتر شهرداری خبرداد.

میرزایی اظهار داشت :‌ با توجه به توسعه فرآیند های الکترونیکی و همچنین لزوم ازائه خدمات برخط و به روز به شهروندان برای تسهیل در فرآیند های اداری  طبق دستور شهردار محترم شهر ورامین سامانه جدید تحت  وب جهت کاهش مراجعات شهروندان  و بالا بردن بهره وری  در آینده نزدیک افتتاح خواهد شد.
محمد علی میرزایی افزود : در حال حاضر پیگیری پرونده های مالکین جهت پروانه های ساختمانی ، عدم خلاف ، پایان کار بصورت دستی و حضوری انجام می شود که این مهم مستلزم هزینه جابجایی و بعضا بروز خطا خواهد بود.
وی تاکید کرد : در سیستم جدید پیش بینی شده درخواست های مالکین بصورت اینترنتی ارائه میشود و سپس شهرداری توسط سیستم پیامکی به ارباب رجوع اطلاع می دهد.  ارائه پرداخت های شهرداری اعم از عوارض پروانه ساختمانیف کسب و پیشه و عوارض خودرو تحت وب پرداخت خواهد شد که سهولت و سرعت عمل را بالا می برد.
میرزایی تصریح کرد : شهروندان میتوانند از طریق ورود به سامانه اینترنتی و وارد کردن شماره پرونده و رمز عبور  و شماره و تاریخ گواهی از اصالت گواهی ها از طریق این سیستم بطور اینترنتی برای پروانه ساخت ، عدم خلاف و پایان کار و پاسخ استعلام های دفترخانه ها و طرح توسعه مطلع شوند.
معاون شهرسازی شهرداری ورامین بیان داشت : سامانه جدید الکترونیکی به مالکین این امکان را می دهد تا نسبت به مشاهده نتیجه آرای کمیسیون ماده ۱۰۰شهرداری ورامین  مربوط به پرونده خود  اقدام کنند .
وی در پایان گفت : از دیگر مزایای این سیستم می‌توان به اطلاع مالکین از  وضعیت آنی پرونده های شهرسازی شان در شهرداری اشاره کرد که شهروندان در هر لحظه میتوانند از رویه های  جازی پرونده از طریق وب مشاهده کنند که  این مهم منتج به کاهش هزینه های رفت و آمد به شهرداری خواهد شد. مشاهده سوابق پرونده های شهرسازی از دیگر امکانات این پورتال خواهد بود که مالکان  میتوانند با مراجعه به سیستم بصورت آنلاین وضعیت و سوابق پرونده هایشان را مرور کنند