شهرداری ورامین » رعایت حق الناس و خدمت شایسته به شهروندان خط قرمز کارکنان شهرداری ورامین است رعایت حق الناس و خدمت شایسته به شهروندان خط قرمز کارکنان شهرداری ورامین است – شهرداری ورامین
رعایت حق الناس و خدمت شایسته به شهروندان خط قرمز کارکنان شهرداری ورامین است
۲۴ آبان ۱۴۰۱
نسخه چاپی
رعایت حق الناس و خدمت شایسته به شهروندان خط قرمز کارکنان شهرداری ورامین است

به گزارش اداره روابط عمومی شهرداری ورامین ، جلسه شورای معاونین با حضور علیرضا مومنی شهردار ورامین ، مدیران و معاونین در مرکز علمی کاربردی شهرداری ورامین برگزار شد. در ابتدای جلسه علیرضا مومنی شهردار ورامین گفت: رعایت حق الناس و خدمت شایسته به شهروندان خط قرمز کارکنان و مدیران شهرداری ورامین است.

 در این نشست موضوعاتی نظیر اعطای اختیارات ویژه به مدیران مناطق در خدمات رسانی شایسته به شهروندان ، تکریم ارباب رجوع ، تلاش جهادی و شبانه روزی در خدمات رسانی شهری ، کنترل و نظارت مستمر در پیشگیری از ساخت و سازهای غیر مجاز ، تسریع پرونده های مطرح شده در کمیسیون ماده صد ، نظم و ساماندهی اداری ، بهبود و ساماندهی سد معابر عمومی ، بررسی خدمات رسانی شهرداری ورامین در مناسبت های ملی و مذهبی در دی ماه و بهمن ماه ، زمان بندی و اتمام پروژه ها جهت افتتاح در دهه مبارک فجر ، شناسایی و رفع ساختمان های پرخطر بر اساس بند ۱۴ ماده ۵۵ قانون شهرداری ها ، بررسی راهکارهای ارتقای کیفیت ارائه خدمات شهری و بررسی عملکرد حوزه های مختلف شهری مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.