برگزاری اولین نشست شهردار ورامین و معاونین با ریاست جدید شورای اسلامی شهر ورامین
برگزاری جلسه هماهنگی با آژانس های زیارتی و سیاحتی توسط سازمان پایانه های مسافربری شهرداری ورامین
تاکید مدیر روابط عمومی از برگزاری جلسات ملاقات مردمی شهردار ورامین با شهروندان طی روزهای سه شنبه و پنج شنبه هر هفته
حسین دهقان شهردار ورامین از ارتقاء درجه شهرداری ورامین خبر داد
نشست شهردار ورامین با سرمایه گذار بخش خصوصی درباره مشارکت در احداث کلینیک تخصصی و فوق تخصصی در شهر ورامین
‌ اداره بازرسی شهرداری ورامین پیگیر و ناظر مطالبات شهروندان است
‌ اداره بازرسی شهرداری ورامین پیگیر و ناظر مطالبات شهروندان است
۰۶ اردیبهشت ۱۳۹۷
نسخه چاپی
‌ اداره بازرسی شهرداری ورامین پیگیر و ناظر مطالبات شهروندان است
مهندس محسن ممیزی رییس اداره بازرسی شهرداری ورامین در گفتگو با خبرنگار نشریه وارنا شهر بیان داشت:اداره بازرسی شهرداری ورامین ، همواره ناظر و پاسخگوی مطالبات شهروندان است

به گزارش اداره روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر ورامین ، مهندس محسن ممیزی رییس اداره بازرسی شهرداری ورامین در گفتگو با خبرنگار نشریه وارنا شهر بیان داشت:اداره بازرسی شهرداری ورامین ، همواره ناظر و پاسخگوی مطالبات شهروندان است و بصورت شبانه روزی با حضور و رسیدگی بازرسان این اداره مسایل شهری حوزه مربوطه دنبال و ناظر می شود.

ممیزی در ادامه افزود:انجام تحقیقات و بازرسی به منظور کشف نارسایی ها و رسیدگی به موارد خلاف ضوابط و مقررات یکی از وظایف قانونی این اداره است که اجرای صحیح ضوابط و مقررات و بهاء دادن به حقوق شهروندان و رعایت شان و عزت نفس شهروندان از دغدغه های حقوقی و معنوی اداره بازرسی شهرداری ورامین است .

ممیزی در ادامه افزود:بررسی شکایات
واصله و راستی آزمایی پیرامون صحت و سقم موارد و پیگیری در زمینه احقاق حق شاکی و کنترل مستمر از کمیت و کیفیت نحوه خدماتی کارکنان به منظور شناسایی افراد ساعی ، متعهد و افزایش کارایی و بهره وری پرسنل شهرداری ورامین از فعالیت های
اداره بازرسی است که دنبال می شود.

در پایان ممیزی تصریح کرد:شهروندان محترم می توانند جهت ارتباط و بیان مسایل و مشکلات خویش بصورت شبانه روزی  با اداره بازرسی از طریق شماره تلفن  ۱۱۱  ارتباط برقرار کنند.