۞ رهبر معظم انقلاب اسلامی:
انتخابات صرفاً تکلیف نیست بلکه حق مردم است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اسلاید » وسط » ویژه ها
  • شناسه : 4512
  • ۳۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۷:۰۱
  • 69 بازدید
  • ارسال توسط :

ائمه جمعه جدید جواد آباد و خیر آباد ورامین معرفی شدند .

با برگزاری آئین تکریم و معارفه ، ائمه جمعه جدید شهرهای جواد آباد و خیرآباد ورامین معرفی شدند.

به گزارش اداره روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر ورامین ، در این مراسم که روز جمعه در محل فرمانداری ورامین برگزار شد ، حجت الاسلام جعفر طزری به عنوان امام جمعه جدید خیرآباد و حجت الاسلام حسین رضا پور امام جمعه جواد آباد معرفی و از تلاش های حجت الاسلام جواد طاهری و حجت الاسلام سیدحسین حسینی ائمه سابق این دو شهر تقدیر به عمل آمد.
فرماندار ورامین در این مراسم گفت: شهرستان ورامین علاوه بر این که در حوزه های مختلف اقتصادی و کشاورزی از ظرفیت های بالایی برخوردارند، در مسائل فرهنگی نیز سرآمد شهرستان های استان تهران و کشور محسوب می شوند و حضور آیت الله سید مرتضی محمودی با سابقه ترین امام جمعه کشور باعث شده که مردم این دیار از اعتقادات عمیق اسلامی و انقلابی برخوردار باشند.
محمدرضا یوسفی افزود: تلاش شده است که سه شنبه هر هفته مسئولان شهرستان پای درس اخلاق آیت الله محمودی حضور یافته و ضمن کسب فیض از محضر ایشان ، بیش از گذشته با مسائل اخلاقی آشنا شوند.
وی اظهار داشت: اخلاق نگین گم شده جامعه اسلامی است که رعایت آن نه تنها آخرت که دنیای افراد را نیز می سازد که لازمه تحقق اخلاق در جامعه حفظ وحدت و انسجام میان آحاد جامعه است.
وی از قانون گرایی و عمل به قانون به عنوان اساس فعالیت مسئولان یاد کرد و اظهار کرد: اگر کسی ادعای رعایت عدل و انصاف در جامعه دارد باید به قانون پایبند باشد.
یوسفی افزود :مسئولیت پذیری دیگر شاخصه جامعه اسلامی است به گونه ای که هر کس اشتباهی مرتکب شد باید مسئولیت آن را پذیرفته و در صدد جبران آن خطا بر آید.
وی تأکید کرد: مسئولان باید نسبت به اموال دولت و هر آن چه به امانت نزد آن ها قرار داده شده حساس بوده و تلاش کنند از اموال ببت المال به بهترین نحو محافظت کنند.
فرماندار ورامین ضمن تأکید بر رعایت صداقت از سوی مسئولان گفت : اگر نمی توانید کاری برای مردم انجام دهید ، حقیقت موضوع را با مردم در میان بگذارید و یقین بدانید که هیچ کس از دروغ گویی منفعتی را کسب نمی کند.
ورامین با ۳۰۰ هزار نفر جمعیت در ۳۰ کیلومتری جنوب شرق تهران واقع شده است.
نماز جمعه در سه شهر ورامین ، خیرآباد و جواد آباد این شهرستان برپا می شود.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*