محمد صمدی رئیس اداره روابط عمومی شهرداری ورامین گفت: سامانه ۱۳۷ به عنوان پل ارتباطی مردم با شهرداری است که به صورت ۲۴ ساعت جوابگوی شهروندان عزیز بوده ، که مردم بزرگوار می توانند کلیه درخواست خود پیرامون مسائل شهری را به صورت شبانه روزی از این طریق دنبال کنند. وی اظهار داشت: درخواست خدماتی […]
محمد صمدی رئیس اداره روابط عمومی شهرداری ورامین گفت: سامانه ۱۳۷ به عنوان پل ارتباطی مردم با شهرداری است که به صورت ۲۴ ساعت جوابگوی شهروندان عزیز بوده ، که مردم بزرگوار می توانند کلیه درخواست خود پیرامون مسائل شهری را به صورت شبانه روزی از این طریق دنبال کنند.
وی اظهار داشت: درخواست خدماتی شهروندان در مشکلات شهری از طریق واحد ۱۳۷ و اداره روابط عمومی به اطلاع مدیران شهری میرسد. که با اولویت بندی و نظر کارشناسی به دستور شهردار محترم می رسد و در اسرع وقت رسیدگی خواهد شد.
وی همچنین گفت : زمينه هاي لازم جهت پل ارتباطي در راستاي جلوگيري از بروز مشكلات و معضلات شهري از طریق شماره تلفن سامانه ۱۳۷ ایجاد شده ، که به دنبال تعامل و همکاری دوطرفه بین مردم و شهرداری ورامین هستیم.
صمدی بیان داشت: در اطلاع رسانی به شهروندان اداره روابط عمومی شهرداری ورامین به طراحی ، چاپ و نصب تعدادی از بنرهای تبلیغاتی ۱۳۷ در پایه بنرهای سطح شهر اقدام نموده است.
وی افزود: همچنین شهروندان محترم می توانند با شماره تلفن ۳۶۲۴۲۵۲۵ داخلی ۳۹۴-۲۱۷- ۳۴۶ اداره روابط عمومی شهرداری ورامین تماس حاصل نمایند.
این مطلب بدون برچسب می باشد.
تمام حقوق سایت متعلق به شهرداری ورامین است