آگهي مناقصه عمومي
آگهي تجدید مناقصه عمومي
آگهي تجدید مناقصه عمومي
نشست هماهنگی ستاد مدیریت بحران شهرداری ورامین جهت آمادگی احتمالی مقابله با بحران
عملکرد اداره روابط عمومی شهرداری ورامین در ماه مبارک رمضان
اتوماسیون اداری شهرداری ورامین بدون کاغذ و تحت وب انجام خواهد شد
اتوماسیون اداری شهرداری ورامین بدون کاغذ و  تحت وب انجام خواهد شد
۰۳ تیر ۱۳۹۷
نسخه چاپی
اتوماسیون اداری شهرداری ورامین بدون کاغذ و تحت وب انجام خواهد شد
هادیزاده معاون اداری و مالی:اتوماسیون اداری شهرداری ورامین بدون کاغذ و تحت وب انجام خواهد شد.

 

به گزارش اداره روابط عمومی شهرداری وشورای اسلامی شهر ورامین یاسر هادیزاده معاون اداری و مالی:اتوماسیون اداری شهرداری ورامین بدون کاغذ و تحت وب انجام خواهد شد.

هادیزاده معاون اداری و مالی شهرداری ورامین گفت: با راه اندازی سیستم جدید کلیه نامه ها در بد ورود  به شهرداری در واحد دبیرخانه اسکن شده و تصویر آن به واحدهای مربوطه ارجاع می شود . برای بالا بردن ضریب امنیت نامه ها از طریق قلم نوری دستور داده می شود.

وی تاکید کرد: به شهروندان در زمان ارائه نامه به شهرداری کد رهگیری داده می شود و برای شهروندان مرحله به مرحله که نامه دستور جدیدی داده می شود ، پیامک ارسال می شود که می توانند از طریق سامانه اینترنتی کد رهگیری دستورهای الصاقی را مشاهده کنند.

هادیزاده افزود: در صورت حجم بالای کار و تکریم ارباب رجوع ،  مدیران و مسئولان شهرداری می توانند نامه های کارتابل خود را از منزل نیز مطالعه کنند و دستورات لازم را در هر لحظه از شبانه روز بر روی نامه ها ابلاغ کنند. این سامانه امکان اتصال به سامانه اتوماسیون کلیه ادارات شهرستان و استانداری را دارد که به منظور ارسال مراسلات میتوانیم از این امکانات بهره ببریم .

هادیزاده در پایان گفت: ارسال نامه ها از طریق سیستم منجر به کسر هزینه های جابجایی نامه ها ، سرعت بالای جابجایی نامه ها و پیگیری راحت نامه های اتوماسیون خواهد شد.