شهرداری ورامین » اطلاعیه سازمان پسماند شهرداری ورامین در خصوص تحویل کاغذ باطله اطلاعیه سازمان پسماند شهرداری ورامین در خصوص تحویل کاغذ باطله – شهرداری ورامین
اطلاعیه سازمان پسماند شهرداری ورامین در خصوص تحویل کاغذ باطله
۳۱ تیر ۱۳۹۶
نسخه چاپی
اطلاعیه سازمان پسماند شهرداری ورامین در خصوص تحویل کاغذ باطله

به گزارش اداره روابط عمومی شهرداری وشورای اسلامی شهر ورامین ، مجید مرادی مدیر عامل سازمان پسماند شهرداری ورامین گفت با توجه به فسخ قرارداد شرکت بوستان سبز کویر به اطلاع کلیه  شهروندان ، افراد حقیقی و حقوقی  می رساند  جهت همکاری در طرح تفکیک کاغذ باطله و تحویل آن  با شماره ۳۶۲۹۶۹۸۸ تماس حاصل نمایند

مرادی افزود :سازمان پسماند  هیچگونه مسئولیتی در قبال شرکت مذکور ندارد و تمام  مسئولیت به متوجه خود شرکت میباشد