شهرداری ورامین » سامانه ارتباطی 137 شهرداری ورامین به صورت شبانه روزی در خدمت شهروندان سامانه ارتباطی 137 شهرداری ورامین به صورت شبانه روزی در خدمت شهروندان – شهرداری ورامین
سامانه ارتباطی ۱۳۷ شهرداری ورامین به صورت شبانه روزی در خدمت شهروندان
۱۱ شهریور ۱۴۰۰
نسخه چاپی
سامانه ارتباطی ۱۳۷ شهرداری ورامین به صورت شبانه روزی در خدمت شهروندان

محمد صمدی رئیس اداره روابط عمومی شهرداری ورامین گفت: سامانه ۱۳۷ به عنوان پل ارتباطی مردم با شهرداری است که به صورت ۲۴ ساعت جوابگوی شهروندان عزیز بوده ، که مردم بزرگوار می توانند کلیه درخواست خود پیرامون مسائل شهری را به صورت شبانه روزی از این طریق دنبال کنند.

وی اظهار داشت: درخواست خدماتی شهروندان در مشکلات شهری از طریق واحد ۱۳۷  و اداره روابط‌ عمومی به اطلاع مدیران شهری می‌رسد. که با اولویت بندی و نظر کارشناسی به دستور شهردار محترم می رسد و در اسرع وقت رسیدگی خواهد شد.

وی همچنین گفت : زمينه هاي لازم جهت پل ارتباطي در راستاي جلوگيري از بروز مشكلات و معضلات شهري از طریق شماره تلفن سامانه ۱۳۷ ایجاد شده ، که به دنبال تعامل و همکاری دوطرفه بین مردم و شهرداری ورامین هستیم. 

صمدی بیان داشت: در اطلاع رسانی به شهروندان اداره روابط عمومی شهرداری ورامین به طراحی ، چاپ و نصب تعدادی از بنرهای تبلیغاتی ۱۳۷ در پایه بنرهای سطح شهر اقدام نموده است.

وی افزود: همچنین شهروندان محترم می توانند با شماره تلفن ۳۶۲۴۲۵۲۵ داخلی ۳۹۴-۲۱۷- ۳۴۶ اداره روابط عمومی شهرداری ورامین تماس حاصل نمایند.