محمد صمدی سرپرستی حوزه مدیریت پیشگیری و رفع تخلفات ساختمانی شهری شهرداری ورامین را به عهده گرفت
خسرو زواره سکاندار معاونت اداری و مالی شهرداری ورامین شد
پیام شهردار ورامین به مناسبت فرا رسیدن عید سعید فطر
حضور گسترده کارکنان شهرداری و اعضای شورای اسلامی شهر ورامین در راهپیمایی روز جهانی قدس
برگزاری نشست هم اندیشی ستاد بحران شهرداری ورامین با مدیران ارشد خدمات شهری
شهردار ورامین: ارائه کپی مدارک شناسایی توسط شهروندان در انجام کار اداری شهرداری الزامی نیست
شهردار ورامین: ارائه کپی مدارک شناسایی توسط شهروندان در انجام کار اداری شهرداری الزامی نیست
۱۷ اسفند ۱۴۰۰
نسخه چاپی
شهردار ورامین: ارائه کپی مدارک شناسایی توسط شهروندان در انجام کار اداری شهرداری الزامی نیست
به گزارش اداره روابط عمومی شهرداری ورامین ، علیرضا مومنی شهردار ورامین گفت: با توجه به اعلام استانداری تهران و راه اندازی سامانه یکپارچه استعلامات دولتی (سیتاد) از این به بعد کارمندان شهرداری ورامین جهت ارائه خدمات اداری به شهروندان محترم فتوکپی کارت ملی و شناسنامه دریافت نمی کنند. کارمندان شهرداری ورامین در زمان ارائه … ادامه خواندن شهردار ورامین: ارائه کپی مدارک شناسایی توسط شهروندان در انجام کار اداری شهرداری الزامی نیست

به گزارش اداره روابط عمومی شهرداری ورامین ، علیرضا مومنی شهردار ورامین گفت: با توجه به اعلام استانداری تهران و راه اندازی سامانه یکپارچه استعلامات دولتی (سیتاد) از این به بعد کارمندان شهرداری ورامین جهت ارائه خدمات اداری به شهروندان محترم فتوکپی کارت ملی و شناسنامه دریافت نمی کنند. کارمندان شهرداری ورامین در زمان ارائه خدمات به شهروندان ، به منظور استعلام مشخصات هویتی ارباب رجوع و کدپستی از سامانه سیتاد به صورت الکترونیکی استفاده می کنند.