۞ رهبر معظم انقلاب اسلامی:
انتخابات صرفاً تکلیف نیست بلکه حق مردم است.

  • شناسه : 18055
  • ۲۸ فروردین ۱۴۰۱ - ۸:۰۹
  • 59 بازدید
  • ارسال توسط :
اقدام جهادی تا حصول نتیجه برای خدمت شایسته به شهروندان در دستور کار مدیریت شهرداری قرار دارد.

اقدام جهادی تا حصول نتیجه برای خدمت شایسته به شهروندان در دستور کار مدیریت شهرداری قرار دارد.

به گزارش اداره روابط عمومی شهرداری ورامین ، اولین جلسه شورای معاونین با حضور مهندس علیرضا مومنی شهردار ورامین در سال جدید با حضور مدیران و معاونین شهرداری ورامین در حال برگزاری است. در این جلسه شهردار ورامین گفت: اقدام جهادی تا حصول نتیجه برای خدمت شایسته به شهروندان در دستور کار مدیریت شهرداری قرار دارد.خدمت […]

به گزارش اداره روابط عمومی شهرداری ورامین ، اولین جلسه شورای معاونین با حضور مهندس علیرضا مومنی شهردار ورامین در سال جدید با حضور مدیران و معاونین شهرداری ورامین در حال برگزاری است.

در این جلسه شهردار ورامین گفت: اقدام جهادی تا حصول نتیجه برای خدمت شایسته به شهروندان در دستور کار مدیریت شهرداری قرار دارد.خدمت شایسته به شهروندان نیازمند اقدام جهادی و کارشناسی است.

در این نشست موضوعاتی نظیر برنامه های اجرا شده در ایام عید نوروز ، اعطای اختیارات ویژه به مدیران مناطق در خدمات رسانی شایسته به شهروندان ، تکریم ارباب رجوع ، تلاش جهادی و شبانه روزی در خدمات رسانی شهری ، کنترل و نظارت مستمر در پیشگیری از ساخت و سازهای غیر مجاز ، تسریع پرونده های مطرح شده در کمیسیون ماده صد ، نظم و ساماندهی اداری ، بهبود و ساماندهی سد معابر عمومی ، بررسی راهکارهای کیفیت ارتقاء کیفیت ارائه خدمات شهری و بررسی عملکرد حوزه های مختلف شهری مورد بحث و تبادل نظر شورای معاونین شهرداری ورامین قرار دارد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*