۞ رهبر معظم انقلاب اسلامی:
انتخابات صرفاً تکلیف نیست بلکه حق مردم است.

  • شناسه : 3858
  • ۱۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۸:۰۱
  • 68 بازدید
  • ارسال توسط :

با حضور استاندار تهران؛ همایش ملی ستارگان درخشان در ورامین برگزار شد + تصاویر

همایش ملی ستارگان درخشان با شعار ۱۵خرداد، نماد اقدام و عمل و با حضور سید حسین هاشمی استاندار تهران در ورامین برگزار شد.

به گزارش اداره روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر ورامین ، همایش ملی ستارگان درخشان عصر یکشنبه مورخ نهم خرداد ماه ۱۳۹۵ با حضور سید حسین هاشمی استاندار تهران، حجت الاسلام سید محسن محمودی رییس ستاد برگزاری یوم الله ۱۴ و ۱۵ خرداد استان تهران، مهندس علی حیدریان شهردار ، محمد وصالپور رئیس شورای اسلامی شهرستان ، سید رضا احمدی رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر ، معاونین شهردار ، مسئولان و مدیران، خانواده معظم شهدا و ایثارگران و دانشجویان شهرستان ورامین در سالن اجتماعات شهرداری این شهرستان برگزار شد.

همایش ملی ستارگان درخشان برگرفته از سخن تاریخی رهبر معظم انقلاب اسلامی درباره شهدای ورامین که فرمودند: شهدای مظلوم ورامین چون ستارگانی درخشان نه در آسمان ورامین، بلکه در آسمان ایران اسلامی خواهند درخشید، برگزار شد.

شعار همایش ملی ستارگان درخشان که با محوریت دانشگاه علمی کاربردی شهرداری ورامین و ستاد برگزاری یوم الله ۱۴ و ۱۵ خرداد این شهرستان برگزار شد، ۱۵ خرداد نماد اقدام و عمل بود.

در آستانه ۱۴ خرداد سالروز ارتحال پیر سفر کرده خمینی کبیر(ره) و ۱۵ خرداد سالروز برپایی قیامی خونین که انقلاب شکوهمند اسلامی امروز را بنا نهاد هستیم، این دو مناسبت فرصت بسیار مناسبی است که به خود برگردیم، به خویشتن خویش بازگردیم و بدانیم که اگر امروز عزت و عظمت داریم، اگر آرامش و امنیت داریم به پاس قیام آن امام راحل و بزرگ مرد قرن حاضر و نیز ستارگان درخشانی هستیم که هر آن چه داشتند در طبق اخلاص نهادند تا اسلام و ایران سربلند بماند.

رئیس دانشگاه علمی کاربردی شهرداری ورامین افزود: دانشگاه‌ها، فضایی مناسب برای توسعه فرهنگ شهادت و بررسی چگونگی اقدام و عمل برای رسیدن به هدف‌های والا فراهم می‌آورند و توجه به این امر مهم یک خواست ملی است.

وی عنوان کرد: همچنین در این ایام امکانی فراهم می‌شود که بررسی کنیم و ببینیم آیا شهدای ۱۵ خرداد تنها شعار ولایت مداری دادند؟ پر واضح است که خیر، آن‌ها اقدام و عمل کردند، پا در عرصه نیل به هدف گذاشتند و برای رسیدن به آن سعی کردند.

استاندار تهران: اقتصاد مقاومتی تنها نسخه نجات بخش اقتصاد کشور است

سیدحسین هاشمی در این همایش گفت : اقتصاد مقاومتی یکی از مهمترین راه های خنثی کننده تحریم های اقتصادی دشمنان نظام است.
وی گفت: انقلاب اسلامی ملت ایران از نخستین روزهای پیروزی با فشارها، تحریم ها و تهدیدهای مختلف روبرو شد، تحریم هایی ظالمانه که در طول تاریخ بشریت بی سابقه است و هیچ یک از این عوامل نتوانست مسیر انقلاب را تغییر دهد.
استاندار تهران افزود: پس از ارتحال امام دشمنان نظام تصور می کردندکه می توانند فضای جدیدی را برای ضربه زدن به نظام پیدا کرده و مسیر انقلاب را منحرف کنند غافل از این که فرزند رشید همان امام و نظام با شجاعت و صلابت راهش را ادامه داده و انقلاب را به پیش می برد.
وی با اشاره به تحریم های اقتصادی دشمنان علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی گفت: کسانی که با الفبای اقتصاد آشنایی دارند به خوبی می دانند زمانی که کشوری با مشکلات اقتصادی، تحریم و کمبود روبرو می شود، دولت ها ساقط شده و حکومت ها تغییر پیدا می کنند ولی همگان شاهد بودند که ملت ایران با تمام مشکلات از مسیر انقلاب خارج نشد و تحریم ها اثری در مسیر انقلاب به وجود نیاورد.
وی گفت: ۳۷ سال از پیروزی انقلاب اسلامی می گذرد و هر چه به عمر این نظام افزوده می شود به همان مقدار به عظمت آن نیز افزوده می شود.
استاندار تهران تصریح کرد: ملت ایران در دفاع مقدس جنگ سخت را تحمل کرد ولی جنگ اقتصادی، به مراتب پیچیده تر از جنگ نظامی است، در این جنگ تمامی سیاستمداران راهکارهای خود را به کار بردند، فشارهای منطقه ای و جهانی را به ایران اعمال داشتند ولی همه شاهد بودند که ملت ایران در این مقطع مهم تاریخی به میدان آمد و با هدایت رهبر معظم انقلاب توطئه دشمنان را خنثی کرد.
وی گفت: برخی تصور می کردند که اقتصاد مقاومتی به این مفهوم است که دور کشور را دیوار بکشیم و با کشوری رابطه نداشته باشیم در صورتی که اقتصاد مقاومتی به این مفهوم است که ضمن اتکا به توانمندی های داخلی، چشم به بیرون داشته و با جهان تعامل پایا پای داشته باشیم.
وی گفت: امروز همه ما وظیفه سنگینی بر عهده داریم و باید با اعتماد به توانمندی های خود و استفاده صحیح از مردم به عنوان مهمترین ثروت ملی و اعتماد به آنان اقتصاد مقاومتی مد نظر رهبر معظم انقلاب را محقق کنیم.
استاندار تهران با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان قیام خونین ۱۵ خرداد سال ۴۲ مردم ورامین گفت: تمامی افتخارات ایران اسلامی ریشه در ۱۵ خردادی دارد که به دلیل اهمیت امام راحل از آن به عنوان مبداء انقلاب یاد کردند و آن را برای همیشه تاریخ عزای عمومی اعلام کردند.
همچنین دراین آئین از خانواده شهدا و شاهدان و راویان قیام ۱۵ خرداد سال ۴۲ مردم شهیدپرور ورامین و برگزیدگان سومین دوره مسابقات ستارگان درخشان تجلیل شد.

0.1 0.111 1 2091600 2091601.1 2091601 2091603 2091604 2091605.5 2091605 2091606 2091609 2091610.2 2091610 2091611 2091612 2091621

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*