۞ رهبر معظم انقلاب اسلامی:
انتخابات صرفاً تکلیف نیست بلکه حق مردم است.

  • شناسه : 14763
  • ۰۷ آذر ۱۳۹۸ - ۸:۱۹
  • 89 بازدید
  • ارسال توسط :
برگزاری مراسم یادواره شهدای مدافع امنیت و تجلیل از بسیجیان در آستانه هفته بسیج

برگزاری مراسم یادواره شهدای مدافع امنیت و تجلیل از بسیجیان در آستانه هفته بسیج

به گزارش اداره روابط عمومی شهرداری ورامین ، مراسم یادواره شهدای امنیت و تجلیل از بسیجیان در آستانه هفته بسیج به کوشش اداره رابط عمومی و پایگاه بسیج شهید علی تاجیک و امور ایثارگران شهرداری ورامین برگزار شد. در ابتدای این مراسم محمد حسن فرجی رییس شورای اسلامی شهر ورامین و از یادگاران هشت سال […]

به گزارش اداره روابط عمومی شهرداری ورامین ، مراسم یادواره شهدای امنیت و تجلیل از بسیجیان در آستانه هفته بسیج به کوشش اداره رابط عمومی و پایگاه بسیج شهید علی تاجیک و امور ایثارگران شهرداری ورامین برگزار شد.

در ابتدای این مراسم محمد حسن فرجی رییس شورای اسلامی شهر ورامین و از یادگاران هشت سال دفاع مقدس به ایراد سخن پرداخت و با یاد و خاطره شهدا و رزمندگان بسیجی گفت : بسیج نهاد مقدسی است که بر اساس ایمان ، جهاد و شهادت همواره در سخت ترین و جانفرسا ترین شرایط پشتیبان مردم ، نظام اسلامی و ولایت مطلقه فقیه بوده است .

در ادامه وی افزود: این نهاد خود مدرسه عشق است که مردم همواره مدافع و تقویت کننده بسیج بوده اند که بایستی همواره قدردان و خدمت گزار مردم شهید پرور ایران اسلامی از جمله دیار شهیدان پانزده خرداد باشیم.

در ادامه این مراسم سرگرد پاسدار سعید تاجیک فرمانده سپاه ناحیه ورامین ضمن تشکر از حضور بسیجیان و پاسداران در عرصه های مختلف خدمتگذاری به مردم بیان داشت: به رغم توطئه دشمنان، سپاه با تمام توان، تلاش، از جان گذشتگی و ایثار درمقابل  تهدیدات و توطئه های دشمنان ایستادگی کرده و با پایبندی به ولایت و آرمان های انقلاب اسلامی نقش موثری در تمامی عرصه ها داشته است.

وی در ادامه افزود : اگر بسیج نبود به همین راحتی نمی توانستیم در کنار هم باشیم ، اگر بسیج نبود وضعیت امنیتی کشور اینگونه نبود ، تنها نیرویی که در کنار نیروی انتظامی توانست قرار بگیرد و در فتنه اخیر کمک نیروی های مسلح کند‌، نیروی بسیج مردمی بود ، که در اصل خود مردم بسیجی بودند که در مقابل فتنه گران و اشرار ایستادند و از امنیت ، ناموس و شرف مردم و قانون دفاع جانانه کردند.

سرگرد پاسدار سعید تاجیک فرمانده سپاه ناحیه ورامین همچنین گفت: آشوبگران بسیجیان را در کوچه ها و خیابان های منطقه خیرآباد ورامین سنگ زدند و این بسیجی ها سنگ خوردند تا دشمنان نتوانند به داخل شهر ورامین بیایند. بسیجیان توانستند کمتر از ۴۸ ساعت این فتنه بزرگ را در منطقه ورامین خنثی کنند و نگذارند که دشمنان به منطقه‌، خاک‌، ناموس و اموال عمومی این دیار تعرض کنند.

در پایان مراسم حسین دهقان شهردار ورامین به اتفاق محمد حسن فرجی ریاست شورای اسلامی شهر ورامین ، سرگرد سعید تاجیک فرمانده سپاه ناحیه ورامین و حجت الاسلام دکتر سید محسن محمودی مدیر کل شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران و سایر مسئولین  از زحمات بسیجیان شهرداری ورامین و مسئولین بسیج شهرستان ورامین تقدیر و تشکر به عمل آوردند.

 

 

 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*