۞ رهبر معظم انقلاب اسلامی:
انتخابات صرفاً تکلیف نیست بلکه حق مردم است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده » گزارش خبری » وسط » ویژه ها
  • شناسه : 12638
  • ۲۴ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۹
  • 70 بازدید
  • ارسال توسط :
برگزاری نشست شورای امر به معروف و نهی از منکر شهرداری ورامین

برگزاری نشست شورای امر به معروف و نهی از منکر شهرداری ورامین

جلسه شورای امر به معروف و نهی از منکر شهرداری ورامین در روز چهارشنبه مورخ ۲۱/۶/۹۷ راس ساعت ۱۴ با حضور جمعی از مسئولین شهر از جمله دبیر امر به معروف و نهی از منکر شهرستان ورامین جناب سرگرد تاجیک فرمانده سپاه ناحیه ورامین ، حجه الاسلام زوبین رییس سازمان تبلیغات اسلامی ورامین ، جعفر اردستانی رییس شورای اسلامی شهر ورامین و مهندس دهقان شهردار ورامین تشکیل یافت.

به گزارش اداره روابط عمومی شهرداری و شورای  اسلامی شهر ورامین ، جلسه شورای امر به معروف و نهی از منکر شهرداری ورامین با حضور اعضای شورای امر به معروف ونهی از منکر شهرداری و جمعی از مسئولین شهر از جمله دبیر امر به معروف و نهی از منکر شهرستان ورامین جناب سرگرد تاجیک فرمانده سپاه ناحیه ورامین ، حجه الاسلام زوبین رییس سازمان تبلیغات اسلامی ورامین ، جعفر اردستانی رییس شورای اسلامی شهر ورامین و مهندس دهقان شهردار ورامین تشکیل یافت.

در ابتدای جلسه با تلاوت آیاتی از کلام ا… قرآن مجید توسط محمد صمدی قرائت شد ، سپس مهندس حسین دهقان شهردار ورامین ضمن خیر مقدم به اعضای شورا اظهار داشت: امام حسین (ع) در راه احیاء امر به معروف و نهی از منکر به درجه رفیع شهادت نائل شد و هدف اصلی قیام ایشان احیای امر به معروف و نهی از منکر است. در ادامه وی افزود: شهرداری یک نهاد عمومی است که بیشترین ارتباطات را با مردم دارد و با توجه به اینکه این ارتباطات به حدی است که یک انسان از بدو تولد تا لحظه مرگ با شهرداری سرو کار دارد.

ایشان گفت: تکریم ارباب رجوع ، احترام به شهروندان محترم ، خدمت صادقانه و بی منت به شهروندان ، روحیه انتقاد پذیری ، خوش رویی ، عمل به فرائض دینی جزء فریضه معنوی امر به معروف است و در مقابل بداخلاقی ، بد رفتاری ، سهل انگاری ، کوتاهی ، قصور در وظایف قانونی با ارباب رجوع ، تضییع حق و حقوق بیت المال جزء منکرات محسوب می شود.

دهقان در ادامه از مدیران و مسئولین ، نظارت شایسته بر عملکرد مجموعه را با امر به معروف هم پیوند دانستند و خواستار نظارت بیشتر بر عملکرد مجموعه شهرداری  شد.

همچنین  رییس شورا ی اسلامی شهر ورامین جعفر اردستانی با اشاره به فریضه امر به معروف و نهی از منکر بیان داشت : ما نوکر مردم هستیم و باید یاد بگیریم نوکری مردم را بکنیم چرا که شهرداری از مردم عوارض می گیرد و مردم باید رایحه خوش ، خدمت را بچشند.

سرگرد تاجیک فرمانده سپاه ناحیه شهرستان ورامین ضمن تشکر از برگزاری این جلسه گفت : تکریم ارباب رجوع و تسریع بر امورات شهروندان خود امر به معروف است و در راستای خدمت صادقانه به مردم می توان با نوآوری هایی مانند  ایجاد دولت الکترونیک را از موضوعات عملی خدمت به مردم است که توسط شهرداری می تواند دنبال شود. ایشان در پایان عملکرد  اداره روابط عمومی شهرداری ورامین را  در راستای خدمات ارزشی و تبلیغات محیطی تقدیر و قابل تشکر دانست. در ادامه وی افزود: دعوت از شخصیت های سیاسی ، علمی و مذهبی و رعایت حقوق بیت المال و اجرای صحیح امر به معروف و نهی از منکر از مسایلی قابل اجراست.

حجه الاسلام زوبین رییس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان ورامین ضمن تاکید بر فریضه امر به معروف و نهی از منکر تصریح کرد: تکریم ارباب رجوع و تسریع در امورات شهروندان از موضوعات جدی است که بایستی دنبال شود .

در پایان ایشان اظهار داشت:  از اقدامات ارزشی اداره روابط عمومی شهرداری ورامین در برگزاری نشست هیات های مذهبی و تبلیغات محیطی به نوبه خود قدردانی می کنم و انجام این کارهای با ارزش توسط این اداره خود امر به معروف و نهی از منکر است.

 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*