۞ رهبر معظم انقلاب اسلامی:
انتخابات صرفاً تکلیف نیست بلکه حق مردم است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اسلاید » گزارش خبری » وسط » ویژه ها
  • شناسه : 4709
  • ۲۷ شهریور ۱۳۹۵ - ۷:۰۵
  • 74 بازدید
  • ارسال توسط :

شهردار ورامین از برگزاری جشن بزرگ غدیر در دیار ۱۵ خرداد خبر داد .

مهندس علی حیدریان شهردار ورامین گفت : به همت شهرداری ورامین و همزمان با سالروز ولادت با سعادت دهمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت امام هادی علیه السلام و ایام عید مبارک غدیر در روز شنبه مورخ بیست و هفتم شهریورماه ۱۳۹۵ از ساعت ۱۶ الی ۱۹ ، جشن بزرگ غدیر در سالن شهید گلعباسی برگزار می شود .

به گزارش اداره روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر ورامین ، مهندس علی حیدریان در جمع روسای ادارات ، معاونین و مدیران شهرداری ، ضمن تبریک سالروز ولادت با سعادت امام علی النقی علیه السلام و ایام عید مبارک غدیر افزود : در این مراسم که با برنامه های متنوع و شاد همراه است ، هنرمندان صدا و سیما به اجرای برنامه های جذاب خواهند پرداخت  .

وی ادامه داد : هر چه داریم از برکت وجود اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام می باشد و ما هم وظیفه خود می دانیم تا با برگزاری چنین برنامه هایی در اعیاد مذهبی در دیار ۱۵ خرداد ، معارف ناب اسلام محمدی (ص) را به شهروندان گرامی و دوستداران ائمه اطهار(س) منتقل نمائیم .

شایان ذکر است در حاشیه این مراسم ، از محصلین و دانشجویان ممتاز خانواده های شهرداری ورامین نیز قدردانی به عمل خواهد آمد .

 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*