۞ رهبر معظم انقلاب اسلامی:
انتخابات صرفاً تکلیف نیست بلکه حق مردم است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » وسط » ویژه ها
  • شناسه : 4251
  • ۱۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۳:۵۵
  • 37 بازدید
  • ارسال توسط :

شهردار ورامین: مقابله با سگ های ولگرد با جدیت بیشتری دنبال می شود

شهردار ورامین با اشاره به این نکته که مقابله با سگ های ولگرد با جدیت بیشتری دنبال می شود، گفت:تفاهم نامه ای برای ساماندهی این موضوع میان معاونان خدمات شهر ورامین،قرچک و پیشوا امضا شد.

به گزارش اداره روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر ورامین ، مهندس علی حیدریان با اشاره به این نکته که امروز مقابله به سگ های ولگرد به دغدغه مدیران شهری در جنوب شرق استان تهران تبدیل شده است، اظهار داشت: شهروندان نیز درخواست پیگیری جدی این موضوع را دارند.

شهردار ورامین افزود:حضور سگ های ولگرد علاوه بر مشکلات بهداشتی، باعث عدم زیبایی محیط شهری و ایجاد نگرانی برای شهروندان می شود و به همین خاطر این موضوع با جدیت در دستور کار مدیران شهری قرار دارد.

وی با اشاره به انعقاد تفاهم نامه میان مدیران شهری ورامین، پیشوا و قرچک ادامه داد: به منظور مقابله منسجم و جدی تر با سگ های ولگرد، تفاهم نامه ای با حضور معاونان خدمات شهری ورامین، پیشوا و قرچک به امضا رسیده است.

مهندس حیدریان یادآور شد: تلاش می شود تا محلی برای نگهداری سگ های ولگرد با همکاری و تعامل شهرداری های سه شهرستان ساخته شود تا ساماندهی حضور سگ های ولگرد در منطقه به صورت منسجم تری ادامه پیدا کند.

وی بیان داشت: مدیران شهری در تلاش برای ایجاد رضایت مندی شهروندان هستند و امیدواریم با تمهیدات اندیشیده شده شاهد بهبود وضعیت موجود باشیم.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*