۞ رهبر معظم انقلاب اسلامی:
انتخابات صرفاً تکلیف نیست بلکه حق مردم است.

  • شناسه : 19698
  • ۱۲ آذر ۱۴۰۱ - ۸:۳۵
  • 80 بازدید
  • ارسال توسط :
لایروبی و نصب حفاظ بر روی انهار و کانال های زیر گذرهای شهری

لایروبی و نصب حفاظ بر روی انهار و کانال های زیر گذرهای شهری

به گزارش اداره روابط عمومی شهرداری ورامین ؛ با توجه به فرا رسیدن فصل بارندگی و سرما عوامل حوزه معاونت خدمات شهری ناحیه ۲ شهرداری ورامین اقدام به لایروبی جوی های آب و کانال های زیرگذر وانهار این منطقه نموداند . هادی نظری مدیر ناحیه ۲ شهرداری ورامین افزود؛ نظر به دستور علیرضا مومنی شهردار […]

به گزارش اداره روابط عمومی شهرداری ورامین ؛ با توجه به فرا رسیدن فصل بارندگی و سرما عوامل حوزه معاونت خدمات شهری ناحیه ۲ شهرداری ورامین اقدام به لایروبی جوی های آب و کانال های زیرگذر وانهار این منطقه نموداند . هادی نظری مدیر ناحیه ۲ شهرداری ورامین افزود؛ نظر به دستور علیرضا مومنی شهردار ورامین در خصوص اقدام عاجل در ساخت و نصب حفاظ بر روی ورودی و خروجی کلیه کانال های زیر گذر و انهار و کانال های شبکه ی فاضلاب سطح شهر ،سریعا اقدام به ساخت و نصب در محل های مورد نظر صورت پذیرفته است .

وی در ادامه افزود ؛ این کار علاوه براینکه از جمع شدن و پناه گرفتن سگ های ولگرد وحیوانات موزی جلو گیری نموده ، موجب عدم ورود زباله به مسیر خروجی آب در کانال ها ی زیر گذر و نهر ها میگردد و از انسداد آنها در فصول بارندگی جلوگیری می نماید .

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*