۞ رهبر معظم انقلاب اسلامی:
انتخابات صرفاً تکلیف نیست بلکه حق مردم است.

  • شناسه : 15560
  • ۲۴ فروردین ۱۳۹۹ - ۸:۵۰
  • 69 بازدید
  • ارسال توسط :
محمد صمدی : سامانه ارتباطی ۱۳۷ به صورت شبانه روزی در خدمت شهروندان عزیز

محمد صمدی : سامانه ارتباطی ۱۳۷ به صورت شبانه روزی در خدمت شهروندان عزیز

محمد صمدی رئیس اداره روابط عمومی شهرداری ورامین گفت: سامانه ۱۳۷ به عنوان پل ارتباطی مردم با شهرداری است که به صورت ۲۴ ساعت جوابگوی شهروندان عزیز بوده ، که مردم بزرگوار می توانند کلیه درخواست خود پیرامون مسائل شهری را به صورت شبانه روزی از این طریق دنبال کنند. وی افزود : درخواست خدماتی […]

محمد صمدی رئیس اداره روابط عمومی شهرداری ورامین گفت: سامانه ۱۳۷ به عنوان پل ارتباطی مردم با شهرداری است که به صورت ۲۴ ساعت جوابگوی شهروندان عزیز بوده ، که مردم بزرگوار می توانند کلیه درخواست خود پیرامون مسائل شهری را به صورت شبانه روزی از این طریق دنبال کنند.

وی افزود : درخواست خدماتی شهروندان در مشکلات شهری از طریق واحد ۱۳۷  و اداره روابط‌ عمومی به اطلاع مدیران شهری می‌رسد. که با اولویت بندی و نظر کارشناسی به دستور شهردار محترم می رسد و در اسرع وقت رسیدگی خواهد شد.

ایشان همچنین گفت : زمينه هاي لازم جهت پل ارتباطي در راستاي جلوگيري از بروز مشكلات و معضلات شهري از طریق شماره تلفن سامانه ۱۳۷ ایجاد شده ، که به دنبال تعامل و همکاری دوطرفه بین مردم و شهرداری ورامین هستیم. 

صمدی بیان داشت: همچنین شهروندان محترم می توانند با شماره تلفن ۳۶۲۴۲۵۲۵ داخلی ۳۹۴-۲۱۷- ۳۴۶ اداره روابط عمومی شهرداری ورامین تماس حاصل نمایند.

 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*